Aanmelden 2024-2025

Heb je je schoolkeuze gemaakt en wil je je aanmelden voor het Assink lyceum? Leuk! Hieronder lees je er meer over. Het is belangrijk dat je je vóór 31 maart 2024 aanmeldt.

Maandag 25 maart start de landelijke aanmeldweek voor het voortgezet onderwijs. Tot en met 31 maart kun je je aanmelden bij de middelbare school van jouw keuze. Graag vertellen we je hoe het aanmelden op het Assink lyceum in z'n werk gaat. Net zoals voorgaande jaren, maken wij gebruik van papieren aanmeldformulieren. Het is bij ons niet mogelijk om je online aan te melden.

Aanmelden via jouw basisschool

Zit je nu in groep 8 van de basisschool, dan heb je van jouw juf of meester het aanmeldingsformulier gekregen. Deze kun je invullen en ook weer inleveren op jouw school. Jouw basisschool zorgt er dan voor dat de aanmelding bij ons terecht komt. Je hoeft trouwens niet te wachten met inleveren totdat de aanmeldweek van start gaat. Als je het aanmeldingsformulier hebt ingeleverd, dan hoef je verder niets meer te doen. Ook niet tijdens de aanmeldweek. Wij halen de aanmeldingsformulieren namelijk op bij de basisscholen.
Het aanmeldingsformulier kun je eventueel ook inleveren op het Assink lyceum. Dat kan van maandag 25 maart t/m donderdag 28 maart. Op Goede Vrijdag is de school dicht.

Geen aanmeldingsformulier ontvangen?
Heb je geen aanmeldingsformulier ontvangen? Dan kun je het formulier hieronder downloaden of je kunt er een ophalen op een van onze onderbouwlocaties. Ze liggen daar klaar bij de hoofdingang. Deze kun je vervolgens invullen en inleveren bij ons op school! Dat kan van maandag 25 maart t/m donderdag 28 maart. Op Goede Vrijdag is de school dicht.

Uiterlijk in mei ontvang je een brief thuis waarin staat bevestigd dat je bent ingeschreven. Ook krijg je natuurlijk een uitnodiging voor de kennismakingsmiddag op woensdag 3 juli.

Aanmeldingsformulier en meer info

Van een andere middelbare school naar het Assink lyceum

Zit je nu al op de middelbare school en wil je de overstap naar het Assink lyceum maken? Dan nodigen we je graag uit voor een gesprek, waarin je we vertellen waar wij als school voor staan en waarom het Assink lyceum wel of niet goed bij je zou passen. Je kunt hiervoor het contactformulier invullen.

Aanmelden vwo-plus programma

Kun jij goed en snel leren en ben je op zoek naar extra uitdaging? Dan is het vwo-plus programma misschien wel iets voor jou. Om hiervoor in aanmerking te komen heb je een eenduidig vwo-advies en schrijf je een motivatiebrief.

Lees meer over vwo-plus

Kennismakingsgesprek

Twijfel je nog naar welke middelbare school je gaat? Of heb je vragen die je graag aan ons wilt stellen? Je kunt altijd contact met ons opnemen als je een persoonlijk gesprek wilt. Je kunt hiervoor het contactformulier invullen. Wij nodigen je dan zo snel mogelijk uit voor een gesprek.

Contactformulier